20.1.12

Ježíšek obdarovává i v lednu...

Je to tak. Dostala jsem totiž úžasnou obálku plnou úžasných etiket, které jsem si opět objednala u moc šikovné Veverky. Už mají nové logo a jsou dokonalé a ještě jsem dostala dáreček v podobě mini knoflíčků.
Veverka není jen rychlá a spolehlivá, ale hlavně děsně šikovná! No posuďte....


A když už jsme u těch dárků....
V úterý proběhl další "Pražský sraz Marinek", kde se pravidelně i méně pravidelně scházejí šicí maniačky a povídají si o šití i nešití... a je to pokaždé moc prima. Nedávno se zavedla na srazech tradice burzy. Tak každá z holek vždy ušije nebo jinak vytvoří nějaký dárek do burzy a na srazu mu pak losování určí novou majitelku. 
Na poslední sraz jsem ušila pouzdro na doklady, co jiného taky od Sovičky čekat, že :)
A použila jsem zbytečky Echina, které mi darovala Barborka, protože ví jak já ráda sešívám malé kousíčky látek, ale k tomu jindy....


A co za dárek jsem díky losování získala já? K mému velkému potěšení a pobavení opět Echino. Ovšem tentokrát v podobě úžasné minikabelky, krásně ušité Alouette. Tímto jí ještě jednou moc děkuji!


Další sraz bude koncem února a tentokrát nám Eliška vymyslela místo burzy "Marina Swap".
Tak se těším, koho mi los určí a pro koho tentokrát budu šít.
Není nad to si Ježíška zopáknout každý měsíc :)




6 komentářů:

  1. Kačko, ceduličky jsou úžasný. A žasnu, jak šiješ z těch zbytečků... Fakt krása :-)

    Zajdi si ke mně na blog, máš tam "dáreček" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné věcičky..a ty knoflíky jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné etiketky máš :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Etiketky jsou suprové.....to logo se fakt panu grafikovi moc povedlo...a štítečky od Veverky to jen podtrhnou.....:-D

    Sraz Marinek musel být super a dárečky jsou úžasné....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. no pááni, to Mochino jsi hezky zpracovala a kabeličku Ti závidim, je fakt žúžová!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...