19.2.12

Na návštěvu ...

Zrovna se chystáme na návštěvu kamarádům, jimž v domácnosti pobíhají 3 děti. 
Tedy vlastně ten nejmenší přírůstek ještě nepobíhá a právě pro něj jsem včera šila bryndáček. 


Je to velikost tak na půlroční dítko, ovšem jednoduchým krokem se dá obvod krku zvětšit.
Více ale ve fotonávodu, který mám rozpracovaný a chystám se ho sem večer vložit včetně pdf střihu.

Teď už víc nestíhám, čapnu dáreček a ještě teplou bábovku a běžíme....


Jinak recept na bábovku najdete zde
Je to velká mňamka, díky tvarohu vláčná a kdo je mlsoun jako já naláme si do ní ještě hořkou čokoládu. ;)
Krásné nedělní odpoledne.



7 komentářů:

  1. Je krásnej!! Ale nevím, jestli bych zvládla se dívat, jak na takových kráskách látkách přibývají skvrny od mrkve a kdečeho :-) Nicméně na návod se moc těším..

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný bryndák, škoda ho pokydat ;-))) :-)))
    Já do tvarohové bábovky přidávám kromě čokolády ještě i brusinky ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Bryndáček je nádherný, ne aby ho používali! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bryndáček je krásný, rozhodně ho Piňďa pokydá, ale s láskou :-)
    A bábovka byla opravdu výborná!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je krasny, ten by sa mi zisiel moje baby ma tiez pol roka a akurat zacal s prikrmami, takze hura do sitia

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji všem ;) Uznávám....a pro citlivé duše doporučuji šít z pogumované látky :)))
    LEVA: Lucko díky, jsem moc ráda, že se líbí, a že na něj Fík bude kydat řádně s láskou :) Příště přineseme buchty alespoň dvě, podle toho kolik Vám jí naše rodinka snědla...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...