3.7.12

Fotonávod: Letní pohodička, tunika a top

už to začalo, léto, prázdniny, teplo, sluníčko - když přivřete oko nad tím množstvím blesků co už pár dní okupují oblohu a kterých já se mimochodem děsivě bojím.... ale za pár slunečných a opravdu horkých dní jsem ochotná je tolerovat :)

Měla jsem chuť stvořit něco přesně na tenhle čas, něco svěžího, letního, jednoduchého s možností využít více variant na jeden střih. 

A protože mi inspirací byla opět moje malá dračice, jmenuje se střih tak trošku po ní :)
Tak tohle je Ellie, střih na tuniku i top zároveň
a dalším variantám se meze nekladou...




Krásné léto všem, ať už ho trávíte jakkoliv. 
Já snad konečně pracovně....




6 komentářů:

  1. Kači, moc pěkná tunička. A Ellince to moc sluší. To se ale má, když má takovou šikovnou maminku :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. hezký! jak střih, tak slečna, k tomu látky a fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Katuš, máš to opravdu nádherné, sladěné, ušité a malé to moc sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné....Tvoje kraťásky už u nás fungují....jen jsem si myslela, že budu podle Tvých návodů jednou šít ty šatičky.....ale protože se mi v únoru narodil druhý kluk, tak mám smůlu.....šatičky a tuničky se u nás moc neuplatní.....:-D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...