23.7.12

Po dlouhém čase.

Možná ještě delším než dlouhém čase.... šila jsem kabelku. Střih jsem měla v hlavě už dlouho a pak ještě déle na papíře.
Chtěla jsem dříve ušitou "Walkies" trochu zakulatit....



A protože hurá... léto opět v dohlednu, použila jsem tuhle látku od R.B. kupovanou zde.
Je sice původně dětská, ale v létě to snad snese i dospělák :)



7 komentářů:

  1. Krásná..a látka úžasná snesla bych jí určitě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Látečka je vybraná skvěle a vůbec mě nenapadlo, že je pro dětičky....:-D Taštička se moc povedla....to řešení ceduličky na jedničku s hvězdičkou....:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Kačenko, je krásná. A dětinská teda vůbec nee. Prostě krásná. A ten detail s cedulkou mne dostal. TO JE FAKT PARÁDA.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná taška, a ty látky... ach,ach.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...