7.7.12

Pro radost malého chlapečka

a vlastně i pro mojí. Tvoření pro děti mě teď hodně baví....
Dárek k narozeninám, pro malého klučinu.



Na autíčkovou látku jsem chodila už dlouho koukat sem, ale pořád nebyla příležitost ke které bych si jí mohla pořídit, až teď...... 



Už je to více než rok a půl, kdy jsem šila stejný pastelkovník pro mojí Ellinku.



Jen jsem tentokrát přidala praktickou vychytávku - ušiska, odkoukané u Janičky Cingrlátkové, která šije překrásné pastelkovníky.


Krásný zbytek prodlouženého víkendu...


6 komentářů:

  1. Ahoj Sovičko, tvůj blog a tvá práce jsou tak krásné, že je s dovolením doporučím na své facebookové stránce:

    https://www.facebook.com/TheHouseOfHauslVad

    Děkuji.s.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kati, to je radosť... vidieť, ako krásne zase tvoríš. A však to pre tie detičky je najväčšia zábava i zadosťučinenie?! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sonjo moc děkuju! A doporučení se nebráním ;)
    Baru ahoooooj!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kači!! Pastelkovníky máš krásné :-) A ta autíčková látka je moc pěkná. To jsou jako inzeráty? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné....ta látečka je fakt povedená.....:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Kačenko, ja to, že mi toto uniklo??
    Úžasný pastelkovník. Ta autíčková látka mi asi teď nedá spát. Vtipná a hezká... A tomu pastelkovníku neuvěřitelně sedne.
    PS: A děkuju :o)♥

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...