25.11.12

Vyrobeno


Úkol splněn, i když jsem to někde trošku ošulila :)

V komentářích Vexa psala, že je určitě motivační si resty napsat...
a měla pravdu. Člověka to hned jinak žene to všechno dokončit.


1. moje čepice nakonec zůstane bez knoflíku, spodní okraj jsem udělala jinak a knoflík
už se mi tam nezamlouval. 
2. nákrčník pro Ellu jsem vypárala a koupila měkčí vlnu s alpakou, 
takže další projekt... :)
4. sukýnka dostala mašličku a kytičku a pádila do světa
5. z připravených odstřižků se stala další taštička
7. došila jsem košíčky, původně měl být ten druhý řasený, ale len se 
s tím celkem pral, tak jsou oba skládané.
9. no, polštář už se rýsuje, ale teď zase nevím, jestli zadní stranu taky
uháčkovat, nebo ušít klasickou "obálku"
10. svícny hotové, nápad obháčkovat malé zavařovačky jsem odkoukala
od sestřenice, pro kterou jsem na jaře šila košík na háčkovací propriety.
11. a nakonec podlepený větrník.

Dokončení restů č. 3,6 a 8 odkládám na neurčito, které určitě začne až po Vánocích.
Teď už tak nějak všechno směřuju k nim, ať jsou letos opravdu klidné.

Krásné nedělní odpoledne všem.



4 komentáře:

  1. Paráda! Já minulý týden proflákala, ale dneska už jsem opět střihla do látek a snad se zase rozjedu :-) Přeju ať ty klidné svátky vyjdou.

    OdpovědětVymazat
  2. Katka nadherne sa ti vsetko podarilo dokoncit - a ako rychlo - a naozaj to mpomaha si to spisat - uz som aj ja skusila :D jen nemozem fotit - lebo su to darceky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne sa Ti to zužuje a Ty finišuješ :-)) Si veľmi šikovná, nádherne tvoríš, všetko sa mi u Teba páči. Pozdravujem ťa a prajem krásny deň.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmmm, krásné věci a ten nápad s napsáním si úkolů, jdu najít nějaký "restovníček" a tužku ;-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...