18.12.12

Vánoční nálada

V naší domácnosti teď vládne rýma a přidružené radosti.
Jen tak tak se stíhá, co se stihnout má. Tak vkládám jen pár fotek,
kdy se ještě nemuselo ležet a mohlo se tvořit.


Oba se teď zavření doma nudí.
Tak tatínek maluje, Ellinka maluje, každý po svém...


Já jsem teprve včera došila poslední zakázku a ode dneška závodím s časem při 
šití dárků pod stromeček. 
Jestli já si to jednou naplánuju tak, abych měla alespoň týden před svátky hotovo.
Ale i tak si to užívám, už na mě dýchá ta Vánoční atmosféra, těším se, moc.

Krásný předvánoční čas všem...



6 komentářů:

  1. Tak tomu říkám rodinná pohodička...:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Kreatívna rodinka ako sa patrí. A tatinko má suprové zimné tetovanie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kačko .. to jsme na tom zhruba stejně .. :-D tak šup hup .. taky ještě dodelávám ... Krásné těšení a vánoční pohodičku ju ..Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím jak začít... Patřím k jedněm z mnoha nahlížejících, kteří se kochají Vašimi příspěvky. Opravdu, jsou krásné a inspirativní. Díky za ně. Přeji krásné vánoční svátky!
    PS: Snad se nebudete zlobit, ale zařadila jsem Vás na konec řetězce "Akce 11" (podrobnosti zde: http://klara-tralala.blogspot.cz/2012/12/jedenact.html). Určitě to není povinné, ale...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kači!!!
    Tak to má taťka pěknou "kérku" :-))))

    Co se šití týče, tak doufám, že si to užiju v klidu po Vánocích, kdy už mě nebude honit čas.

    Užij si s rodinou krásné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc všem!
    K.Laro děkuji za zařazení do zajímavé akce, musím to pořádně prostudovat :) Vážím si toho. Díky!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...