28.2.13

Moje kolečka


Moje nová, kolečková...
Už nebudu kovářova kobyla.



 Mám z ní radost, konečně mám zase něco pro sebe.

Původně jsem tuhle hnědou riflovinu kupovala pro muže, na jeho tašku.
Už jsem z ní šila pár kousků, její zásoba se mi tenčí a mužovi narozeniny
se blíží..... nákres tašky už mám dlouho, ale to tempo realizace.... :) 



11 komentářů:

  1. Kači, máš to moc pěkné. Jako vždy :-))
    Posílala jsem Ti v úterý mail, tak snad došel.

    OdpovědětVymazat
  2. obé vypadá velmi dobře Kačí ... Kabeluška rozhodně zajímací

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc!
    Kačí, nic mi nedošlo :(

    OdpovědětVymazat
  4. No paráda....moc povedené aplikace.....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Hrozně se mi líbí Vaše nápady a hlavně preciznost provedení :) To já se s tím většinou plácám jak to jde, a spíš to nejde, než jde :D Krásný sluníčkový den a manželovu tašku brzy hotovou, Blanka

    OdpovědětVymazat
  6. Katka, tasticka je krasna, nadherne zladena ako vzdy a kolecka jej fakt seknu a kabelka?! No co ti poviem, to je uplna parada! Ja sa tak neskutocne tesim z kazdej tvojej veci, radost pozerat!!!!
    Krasny vikend.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...