17.10.13

Hnizdění

Už to na mě leze.
Stále držíme dva v jednom :)
A čím víc se to blíží, tím víc hnízdním. Občas mi to nedá a poruším režim,
postýlky povlečené, oblečky vyprané, plenek řádná zásoba...

Doháčkovaná čepička a botičky. A taky nějaké to šití, kojící polštář podle tohoto návodu.


Líbí se mi ten tvar a hlavně to, že je menší než ty klasické obří "rohlíky",
které jsou u nás k dostání. Tenhle pěkně pasuje kolem pupíku a nikde
se mi nemotá zbytečných půl metru materiálu.
Zašila jsem náplň (asi 25 litrů polystyrenových kuliček) do obyč plátna z Ikea a
povlak jsem ušila sice se zipem, ale všila jsem ho do švu, oproti návodu.


A včerejší koláč, který je už dnes skoro minulostí :)

Recept je tady, jen jsem dala polovinu tvarohu a na něj naskládala na tenké plátky
nakrájená a oloupaná jablka. Vše zasypáno skořicovou drobenkou (35g změklého másla,
70g hrubé mouky a 70g moučkového cukru, lžička skořice a pěkně prohňácat mezi prsty :).

Ella s tatínkem pouští venku draka, tak se jdu statečně vrhnout na poslední kousek.
Pěkné odpoledne všem.



5 komentářů:

  1. drzim palceky a vsetko je krasnucke...

    OdpovědětVymazat
  2. Užívejte posledním dnů 2 v jednom:-) Ať se daří:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný polštář. Pro kluka i pro holčičku. Můžu se zeptat, co to je za látku?

    OdpovědětVymazat
  4. Díky...
    Látka je od R.Blake, více tady:
    http://www.rileyblakedesigns.com/media/uploads/Printable_Fabric_Swatches/2012/RBD_Storyboard_Verona.pdf

    Je úžasná, dlouho si jí tu hýčkám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Katka, práve dnes som na Teba myslela a premýšľala, či ste ešte stále dva v jednom. Určite sa už tešíš na bábätko, ale aspoň ešte môžeš čo-to vytvoriť a teda tvorila si krásne. Ten vankúš na kojenie je úžasný, ja svoj tiež dávno preobliekla do iných látok a mal úspech i u bábätka.
    Katka, želám ti krásne tehuľkovské dni a keď to príde, veľa veľa síl a zdravia.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...